ORYX Asistencija - Pomoć u kući
Što je ORYX Asistencija – Pomoć u kući?
ORYX Asistencija Pomoć u kući je proizvod kojeg je OTP banka pripremila u suradnji s ORYX Asistencijom, a koji klijentima OTP banke, korisnicima paketa OTP Premium, OTP Plus, OTP Standard* i OTP Senior Plus, omogućava organizaciju pomoći u hitnim slučajevima te obavlja popravak i otklanja kvar koji je nastao u stanu ili kući.
Hitnim slučajevima smatraju se iznenadni i neočekivani događaji koji, ako se ne spriječe, mogu uzrokovati daljnje oštećenje nekretnine, ugrožavaju zdravlje ili sigurnost stanara ili uzrokuju njihov neadekvatan boravak u objektu zbog nastale štete.
Pomoć u kući pokriva usluge:
OTP Premium / OTP Plus / OTP Standard* / OTP Senior Plus | ||
VODOINSTALATER | u slučaju puknuća ili začepljenih cijevi, curenja vode na spojnim mjestima ili iz sustava centralnog grijanja |
Višekratno korištenje usluge Do 160 eura Pokriveni troškovi: Troškovi organizacije majstora Putni troškovi majstora Troškovi rada majstora |
ELEKTRIČAR | u slučaju kratkog spoja, proboja instalacije, iskakanja osigurača ili oštećenja na električnim instalacijama | |
BRAVAR | u slučaju nemogućnosti zatvaranja te slomljenih i oštećenih vanjskih vrata ili prozora | |
STAKLAR | u slučaju razbijenog stakla na vanjskim otvorima objekta | |
STOLAR | u slučaju zaključanih vrata, slomljenog ključa u bravi, slomljene ili oštećene brave, nemogućnosti zatvaranja vanjskih vrata ili prozora |
*paket OTP Standard od 13. studenog 2024. godine nije u aktivnoj ponudi
Pomoć u kući dostupna je 24 sata na dan 365 dana na cijelom području Republike Hrvatske.