ORYX Asistencija - Pomoć na cesti Basic

Što je ORYX Asistencija - Pomoć na cesti Basic?

 

Pomoć na cesti Basic namijenjena je klijentima OTP banke, korisnicima OTP Plus i OTP Internet* paketa, koja uključuje popravak vozila na putu, prijevoz vozila do prvog ovlaštenog servisa kao i neograničeno korištenje aplikacije Putni Anđeo.

Tehnička pomoć na cesti Basic uključuje:

 

  Pomoć na cesti BASIC
KONTAKT CENTAR neograničeno, 0-24, 365 dana u godini
POPRAVAK VOZILA Jednokratno za vrijeme trajanja pokrića. Bez vremenskog ograničenja i ograničenja udaljenosti
PRIJEVOZ VOZILA Jednokratno za vrijeme trajanja pokrića (do prvog ovlaštenog ili neovlaštenog servisa bez obzira na udaljenost).
ZAMJENSKO VOZILO -
SMJEŠTAJ -
ALTERNATIVNI PRIJEVOZ -
ČUVANJE VOZILA -
DOSTAVA VOZILA NAKON POPRAVKA -
PUTNI ANĐEO Neograničeno
TERITORIJALNO PODRUČJE Republika Hrvatska
PAKET OTP BANKE OTP Plus, OTP InterNet*

*paket OTP InterNet od 13. studenog 2024. godine nije u aktivnoj ponudi

Kako koristim uslugu?

U slučaju da vozilo nije pokretno ili se njime ne može sigurno upravljati, dovoljno je nazvati kontaktni centar ORYX Asistencije 0800 0056 (+385 16269 813 za pozive iz inozemstva) koji uspostavlja dijagnozu kvara i šalje na teren izvršitelja koji otklanja kvar na licu mjesta ili prevozi vozilo do prvog ovlaštenog servisa. Ako klijent ne želi prijevoz vozila do ovlaštenog servisa, može na istoj udaljenosti prevesti vozilo u neovlašteni servis po svom izboru.

Kada mogu koristiti usluge?

Uslugu Pomoć na cesti Basic možete koristiti u slučaju:

  • prometne nesreće;
  • kvara na vozilu;
  • nemarnog rukovanja vozilom (npr. pogrešno utočeno gorivo, zaključani ključevi…) ili;
  • vanjskih utjecaja (npr. požar, tuča…)

Putni Anđeo

Sustav, odnosno aplikacija koja pretvara pametni telefon u sigurnosni uređaj koji procesira i analizira podatke o vožnji. Ako algoritam aplikacije prepozna moguću prometnu nezgodu trenutačno se aktivira automatski poziv prema pozivnom centru ORYX Asistencije (E-Call) te se kontaktira člana, a u slučaju potrebe i relevantne službe (hitna pomoć, policija, vatrogasci i pomoć na cesti) u svrhu pružanja pomoći.

Aplikacija ima i mnoge druge funkcionalnosti, poput opcije B-Call (pozivanje pomoci na cesti u slučaju nezgode), upozorenja za prebrzu vožnju i preveliku buku u vozilu, dijeljenje vožnje (e-mail, Facebook i ostale društvene mreže, SMS, Viber, Whatsapp i ostale aplikacije).

Korisne informacije

Usluga Pomoć na cesti Basic glasi na ime i prezime klijenta. Odnosi se na bilo koje osobno vozilo u kojem se klijent nalazi u trenutku potrebe za uslugom, bez obzira na marku, tip i starost vozila i bez obzira na to je li klijent vlasnik vozila ili ne.

Usluge se naručuju pozivom kontaktnom centru ORYX Asistencije na besplatni telefon 0800 0056 (+385 1 6269 813 za pozive iz inozemstva) 0-24, 365 dana u godini).

Detaljne informacije se nalaze u Općim uvjetima paketa Pomoć na cesti - Basic.