ORYX Asistencija - Pomoć na cesti Basic Smart

Što je ORYX Asistencija - Pomoć na cesti Basic Smart?

 

Pomoć na cesti Basic Smart dio je OTP Smart paketa za klijente OTP banke, koji omogućuje popravak vozila na putu, prijevoz vozila do prvog ovlaštenog servisa, zamjensko vozilo te neograničeno korištenje aplikacije Putni Anđeo. 

Tehnička Pomoć na cesti Basic Smart uključuje:

 

  Pomoć na cesti Basic Smart
KONTAKT CENTAR neograničeno, 0-24, 365 dana
POPRAVAK VOZILA Višekratno do 150 eura
PRIJEVOZ VOZILA Višekratno do 250 eura
ZAMJENSKO VOZILO 1 dan, Klasa MINI
SMJEŠTAJ -
ALTERNATIVNI PRIJEVOZ

-

ČUVANJE VOZILA -
DOSTAVA VOZILA NAKON POPRAVKA -
PUTNI ANĐEO Neograničeno
TERITORIJALNO PODRUČJE Republika Hrvatska i Europa
PAKET OTP BANKE OTP Smart

 

 

Kako koristim uslugu?

U slučaju da vozilo nije pokretno ili se njime ne može sigurno upravljati, dovoljno je nazvati kontaktni centar ORYX Asistencije 0800 0056 (+385 16269 813 za pozive iz inozemstva) koji uspostavlja dijagnozu kvara i šalje na teren izvršitelja koji otklanja kvar na licu mjesta ili prevozi vozilo do prvog ovlaštenog servisa. Ako klijent ne želi prijevoz vozila do ovlaštenog servisa, može na istoj udaljenosti prevesti vozilo u neovlašteni servis po svom izboru.

Kada mogu koristiti usluge?

Uslugu Pomoć na cesti Basic Smart možete koristiti u slučaju:

  • prometne nesreće;
  • kvara na vozilu;
  • nemarnog rukovanja vozilom (npr. pogrešno utočeno gorivo, zaključani ključevi…) ili;
  • vanjskih utjecaja (npr. požar, tuča…)

Putni Anđeo

Sustav odnosno aplikacija koja pretvara pametni telefon u sigurnosni uređaj koji procesira i analizira podatke o vožnji. Ako algoritam aplikacije prepozna moguću prometnu nezgodu trenutačno se aktivira automatski poziv prema pozivnom centru ORYX Asistencije (E-Call) te se kontaktira člana, a u slučaju

potrebe i relevantne službe (hitna pomoć, policija, vatrogasci i pomoć na cesti) u svrhu pružanja pomoći.

Osim navedenog, aplikacija ima i mnoge druge funkcionalnosti poput opcije B-Call (pozivanje pomoći na cesti u slučaju nezgode), upozorenja za prebrzu vožnju i preveliku buku u vozilu, dijeljenje vožnje (e-mail, Facebook i ostale društvene mreže, SMS, Viber, WhatsApp i ostale aplikacije).

Korisne informacije

Usluga Pomoć na cesti Basic Smart glasi na ime i prezime klijenta. Odnosi se na bilo koje osobno vozilo u kojem se klijent nalazi u trenutku potrebe za uslugom, bez obzira na marku, tip i starost vozila i bez obzira bio klijent vlasnik vozila ili ne.

Usluge se naručuju pozivom kontaktnom centru ORYX Asistencije na besplatni telefon 0800 0056 (+385 1 6269 813 za pozive iz inozemstva) 0-24, 365 dana u godini).

Detaljne informacije se nalaze u Općim uvjetima paketa Pomoć na cesti (Basic Smart).