Živimo u vremenu intenzivne digitalizacije koja nam donosi i nove načine komunikacije, a poslovanje s bankom se u sve većem broju situacija odvija putem digitalnih kanala. Sve to sa sobom nosi nove želje i potrebe klijenata, a sam dolazak klijenata u poslovnice postaje izuzetak, jer klijenti u svakodnevnom poslovanju s bankom sve više koriste uplatno-isplatne bankomate, Internet i mobilno bankarstvo ili usluge našeg Kontakt centra. Dolazak u poslovnicu se događa kada je klijentu potreban neki novi proizvod ili kada im je potreban savjet za financijski aspekt života.
Sve te činjenice potaknule su nas da krenemo u rekonstrukciju naše poslovne mreže s ambicijom da u što kraćem vremenu poslovnice pretvorimo u moderno okruženje koje svojim prostorom i funkcionalnošću pružaju našim klijentima ugodnu atmosferu i neposredan pristup. Sve naše novouređene poslovnice uz moderan dizajn prožet ugodnom zelenom bojom OTP grupe, pružaju dostupan Wi-Fi, naš interni radio s nenametljivom glazbom te radna mjesta osobnih bankara koja omogućuju neposrednu i ugodnu komunikaciju s klijentima. Kako bi što više naših usluga bilo dostupno klijentima 24 sata dnevno, svaka poslovnica je opremljena i takozvanom 24/7 zonom u kojoj klijenti na našim uplatno-isplatnim bankomatima u svakom trenutku imaju neposredan pristup gotovini ili mogu iskoristiti mogućnost uplate gotovine. Dobro nam došli!