SoftPOS terminal

SoftPOS terminal banner

Osluškujući želje i potrebe naših klijenata s ponosom predstavljamo novi i suvremeni proizvod OTP banke - OTP SoftPOS terminal. OTP SoftPOS terminal namijenjen je klijentima OTP banke i onima koji to namjeravaju postati. U nastavku donosimo pogodnosti i uvjete našeg novog proizvoda.

 

OTP SoftPOS terminal

OTP SoftPOS terminal je aplikacija koja vaš Android mobitel ili tablet uređaj pretvara u POS uređaj. Instalacijom aplikacije OTP SoftPOS omogućeno vam je zaprimati bilo koji oblik beskontaktnog plaćanja putem svog pametnog Android uređaja potpuno sigurno, jednostavno i brzo.

Aplikacija je dostupna svim klijentima s otvorenim transakcijskim računom po sklapanju Ugovora o prihvatu kartica s OTP bankom.

Prednosti:

  • aplikacija koja pretvara mobitel ili tablet u POS uređaj
  • jednostavna i brza instalacija aplikacije
  • nema potrebe za dodatnim uređajima, kabelima ni hardverima
  • jednostavno rješenje (kupac prislanja karticu na pametni uređaj i vrši plaćanje)
  • omogućen unos PIN-a za autorizaciju platne transakcije
  • brzo i sigurno plaćanje
  • prihvat beskontaktnih plaćanja VISA, Mastercard i Maestro
  • prihvat kartica s Apple i Google pay novčanika
  • slanje digitalnog slipa o izvršenom plaćanju (SMS, e-mail, QR code, WhatsApp ili Viber)
  • tehnička podrška za OTP SoftPOS aplikaciju:
    • e-mailom: otp.podrska@7pay.hr ili
    • pozivom na broj: 01 2353 799
    • radno vrijeme od ponedjeljka do petka od 8 do 18h (osim blagdana i državnih praznika u RH)
  • podrška za poslovne upite vezane uz OTP SoftPOS aplikaciju:

 

Aktivacija OTP SoftPOS terminala

  • popunjavanje Zahtjeva za ugovaranje OTP SoftPOS terminala te dostava istog nadležnom Bankaru specijalisti ili u poslovnicu OTP banke
  • sklapanje Ugovora o prihvatu kartica s OTP bankom
  • instalacija OTP SoftPOS aplikacije na Android uređaj iz Google Play Storea
  • registracija aplikacije unosom korisničkih podataka koji su zaprimljeni e-mailom po potpisivanju Ugovora o prihvatu kartica s OTP bankom
  • prihvat prvih platnih transakcija

Preuzmite aplikaciju u trgovini aplikacija na vašem uređaju:

 

Google play link za download

 

FAQ

 

Želim koristiti OTP SoftPOS terminal na svom mobitelu/tabletu. Što trebam napraviti?

Za početak potrebno je popunjeni Zahtjev za ugovaranjem OTP SoftPOS terminala dostaviti nadležnom Bankaru specijalisti ili u poslovnicu OTP banke. Po predaji zahtjeva biti ćete pozvani na sklapanje Ugovora o prihvatu kartica s OTP bankom. Nakon sklapanja ugovora zaprimit ćete potrebne upute za instalaciju i aktivaciju OTP SoftPOS terminala.

Postoje li Android uređaji koji ne podržavaju aplikaciju?

Da, postoje. Tehnički standardi za instalaciju OTP SoftPOS terminala su:

  • uređaj s Android OS i Google Mobile Services (GMS);
  • minimalno podržana 64-bitna verzija Android OS-a koju Google podržava redovitim sigurnosnim zakrpama;
  • podržana verzija softvera, ovisno o dostupnim ažuriranjima;
  • najnovije sigurnosne zakrpe za Android koje su instalirane na uređaju;
  • NFC tehnologija;
  • stabilna internetska veza;
  • isključena opcija “Način otklanjanja pogrešaka”;
  • root pristup nije uključen.

 

Koju verziju operativnog sustava koristi moj uređaj? Ima li moj uređaj NFC antenu?

Potrebne informacije mogu se pronaći pod Postavkama (engl. Settings) mobitela. Točna lokacija opcije „Postavke“ ovisi o vrsti uređaja kojeg koristite.

Koje platne kartice se mogu koristiti na OTP SoftPOS terminalu?

Aplikacija prihvaća standardne platne kartice VISA, Mastercard i Maestro, ali i one dostupne na uređajima kroz Apple Pay i Google Pay.

Je li aplikacija sigurna?

Aplikacija zadovoljava sve sigurnosne standarde globalnih platnih sustava.

Ne želim dati dozvolu aplikaciji za notifikacije i pohranu?

Dozvole su neophodne. Riječ je o sigurnosnim razlozima te su uvjeti koje su postavili globalni platni sustavi kako bi zaštitili Vas i korisnike platnih kartica.

Je li aplikacija povezana s određenim brojem mobitela?

Broj mobitela potreban je za proces aktivacije OTP SoftPOS terminala, ali SMS poruka ne mora doći na isti uređaj na kojem je instalirana OTP SoftPOS aplikacija.

Ne želim više koristiti aplikaciju. Kako mogu raskinuti ugovor?

Za deaktivaciju aplikacije i/ili raskid ugovora, molimo, kontaktirajte Vašeg bankara specijalista ili direktno na e-mail adresu: GTB_acquiring@otpbanka.hr i/ili acquiring@otpbanka.hr.

Mijenjam mobitel/mobitel mi je na popravku. Kako aktivirati aplikaciju na novom uređaju?

Potrebno je instalirati aplikaciju na novi uređaj te se prijaviti postojećim pristupnim podacima i upisati Vaš kod za oporavak. Preporučujemo da na starom uređaju deinstalirate aplikaciju.

Mogu li imati više korisnika OTP SoftPOS aplikacije istovremeno ?

Da, možete imati neograničen broj korisnika softPOS aplikacije. U tom smislu prilikom pripreme ugovorne dokumentacije molimo da nam navedete planirani broj korisnika. Također nam možete i naknadno javiti dodatne korisnike na broj +072 312 708 ili e-mail adresu POS@otpbanka.hr.

Ne uspijevam se registrirati, što trebam napraviti?

Molimo, provjerite jeste li ažurirali operativni sustav i imate li zadnju verziju aplikacije. Ako je sustav ili aplikacija spremna za ažuriranje, molimo, pokrenite ažuriranje. Također, molimo, provjerite Vašu internetsku vezu.

Sklopio sam Ugovor o prihvatu kartica s OTP bankom d.d., ali nisam primio e-mail s uputama za instalaciju. Što sada trebam napraviti?

Molimo provjerite svoj e-mail sandučić i pretinac neželjene pošte (spam/junk) te imate li poruku pristiglu s noreply@7pay.hr adrese. Ako je niste zaprimili, molimo, javite se na broj telefona

01 2353 799 ili e-mail adresu: otp.podrska@7pay.hr.

Ne pronalazim aplikaciju u Google Play trgovini?

Provjerite ispunjava li Vaš mobilni uređaj tehničke preduvjete potrebne za instalaciju aplikacije. Tehničke preduvjete za instalaciju OTP SoftPOS terminala možete pronaći pod pitanjem: „Postoje li Android uređaji koji ne podržavaju aplikaciju?".

Aplikacija je instalirana na mobilnom uređaju. Ne mogu je koristiti / ne radi?

Unesite korisničke podatke koji su Vam dostavljeni putem e-mail poruke. Slijedite upute na ekranu.

Gdje mogu naći identifikacijski kod?

Putem e-maila zaprimit ćete obavijest o aktivaciji OTP SoftPOS aplikacije. U sadržaju maila pronaći ćete poveznice za preuzimanje aplikacije te dodijeljeni identifikacijski kod.

Zaboravio sam lozinku? Što sad?

Na početnom ekranu aplikacije pritisnite “Zaboravljen PIN?”. Klikom na „Zaboravljen PIN“ otvara se ekran u kojem je prikazan identifikacijski kod. Ispod identifikacijskog koda traži se da unesete kod za oporavak kojeg ste odabrali prilikom aktivacije OTP SoftPOS terminala. Ispravnim unosom koda za oporavak, automatski se na Vaš broj mobitela šalje novi aktivacijski kod. Ispravnim unosom aktivacijskog koda aplikacija će Vas zatražiti da odaberete i upišete novi PIN. Nakon unosa novog PIN-a aplikacija će Vas tražiti da odaberete novi kod za oporavak. Molimo Vas da ga zapamtite za eventualne potrebe u budućnosti.

Zaboravio sam kod za oporavak? Kako doći do njega?

Molimo, kontaktirajte 7pay korisničku podršku putem e-maila na otp.podrska@7pay.hr ili pozivom na telefon 01 2353 799. Radno vrijeme 7Pay korisničke podrške je od ponedjeljka do petka od 8 do 18 sati, osim blagdanima i državnim praznicima u Republici Hrvatskoj.

Gdje kupac treba prisloniti karticu/mobitel/sat?

Sa stražnje strane, oko sredine mobitela ili tableta (ne po rubnim dijelovima). Postavite karticu, mobitel ili sat što je bliže moguće mobitelu i držite je dok se plaćanje ne provede. Ako mobitel ne može prihvatiti karticu (uređaj), mobitel ili tablet izvadite iz zaštitne maske.

Koliko dugo treba držati karticu/mobitel/sat prislonjen na mobitel?

Karticu, mobitel ili sat držite prislonjenim dok se na ekranu ne pojavi signalni zvuk i poruka da je kartica uspješno učitana.

Zašto nije uvijek potrebno unositi PIN?

Ovisno o postavkama POS terminala i kartice aplikacija će tražiti unos PIN-a.

Kako provjeriti sve provedene transakcije

Sve transakcije provedene u posljednjih šest mjeseci dostupne su Vam u aplikaciji, u meniju "Transakcije".

Kako otkazati transakciju?

Transakciju je moguće otkazati isključivo u tijeku provođenja transakcije ili tijekom tekućeg dana u kojem je i napravljena: korištenjem menija „Storno“, klikom na željenu transakciju i pritiskom opcije „Potvrdi“ ili korištenjem tipke „Odbaci transakciju“ za vrijeme provođenja transakcije.

Kupac ima reklamaciju vezanu uz kupovinu. Kako može dobiti povrat novca?

Za transakcije povrata molimo nazovite broj telefona: 072 204 472 ili pošaljite e-mail na reklamacije.kartice@otpbanka.hr.

Imam li mogućnost uvida u potvrde o plaćanju za sebe, trgovca?

Potvrde o plaćanju kao i zaključke prometa šaljemo automatikom na Vašu prijavljenu e-mail adresu. Adresa je prikazana u odjeljku „Postavke“/“Opcije slipa“. U istom izborniku možete dodati novu e-mail adresu ili izmijeniti postojeću.

Kako mogu izmijeniti svoje podatke koji se prikazuju u aplikaciji?

Molimo, kontaktirajte OTP banku na e-mail GTB_acquiring@otpbanka.hr i/ili acquiring@otpbanka.hr ili nazovite na telefone broj: 072 204 472 ili 072 204 026.

Koliko često ću dobivati specifikacije prometa?

Specifikacije prometa kreiraju se dnevno. Ako želite mjesečnu dostavu specifikacije prometa, molimo, nazovite 072 312 708 ili se javite na e-mail POS@otpbanka.hr.

Kako mogu stornirati transakciju?

Storno transakcije moguće je provesti korištenjem menija „Storno“. S popisa transakcija potrebno je odabrati transakciju koju je potrebno stornirati. Dozvoljeno je stornirati bilo koju transakciju tekućeg dana, a ne samo posljednju transakciju.