Pregled, ispis i pohrana potvrda plaćanja

Transakcija ispisa potvrde plaćanja omogućuje pregled naloga sa statusom "Proveden" te ispis potvrde o izvršenom nalogu. Naloge je moguće pretraživati po datumu izvršenja ili po razdoblju. Ulaskom u transakciju na zaslonu će se pojaviti svi nalozi provedeni u zadnjih osam dana. Izmjenom u poljima "Početni datum" i "Završni datum" moguće je izabrati bilo koji period. Polje "Status naloga" nije moguće izmijeniti. Odabirom opcije "Pretraži" na zaslonu će se prikazati svi nalozi za zadani period.

 

Slika 1. Izgled zaslona dohvata platnih naloga u cilju ispisa iste ili pohrane na lokalni disk

 

Podaci o nalogu koji se pojavljuju na zaslonu:

  • Račun terećenja
  • Opis
  • Račun odobrenja
  • Poziv na broj odobrenja
  • Iznos
  • Status
  • Iznos
  • Primatelj
  • Naknada
  • HTML/PDF
  • Model
  • Datum valute

Odabirom opcije "Ispis potvrde" u zadnjem stupcu "Potvrda plaćanja/Datum valute" na zaslonu će se prikazati potvrda o izvršenoj transakciji putem Interneta. Odabirom opcije "Ispis" koja se nalazi u gornjem dijelu zaslona, možete ispisati potvrdu koja se trenutno nalazi na zaslonu.

Ukoliko želite ispisati potvrdu za više naloga onda je potrebno označiti one naloge koje želite ispisati te odabereti opciju "Ispis označenih".

Napomena: Ispisanu potvrdu o izvršenoj transakciji putem Interneta možete ovjeriti u bilo kojoj poslovnici Banke uz naplatu naknade prema važećoj tarifi naknada. Ispis potvrde internet plaćanja može se dobiti i u poslovnici Banke.

 

Kontakt centar OTP banke d.d. - telefonska služba pomoći korisnicima Internet i mobilnog bankarstva.

Za građane: od ponedjeljka do petka od 8:00 do 20:30 i subotom od 8:00 do 13:00

Za poslovne korisnike: od ponedjeljka do petka od 8:00 do 17:00

Za prijavu izgubljene kartice, autorizaciju i bankomate radno vrijeme je 24 sata, svim radnim danima, subotom, nedjeljom i državnim praznicima.

Telefon: 0800 21 00 21, 072 21 00 21

E-mail: info@otpbanka.hr / za poslovne korisnike: podrskapravneosobe@otpbanka.hr