Aktivacija aplikacije Mobilni token

Svi korisnici eLEMENTa internet bankarstva za građane koji za identifikaciju i autorizaciju koriste klasičan token uređaj u online transakciji Mobilni token mogu pokrenuti proceduru izdavanja tj. proceduru aktivacije mobilnog tokena. Mobilni token je aplikacija koja korisnicima smart telefona (Android i iOS (iPhone) operativni sustav) omogućuje korištenje telefona kao identifikacijskog uređaja za korištenje eLEMENT@ internet bankarstva, korištenje usluga govornog automata te određenih usluga Kontakt centra OTP banke. Aplikacija OTP m-token ima potpuno jednaku funkcionalnost i sigurnost kao (fizički) token uređaj.

Svi detalje o aplikaciji mobilni token navedeni su u Uputi za korištenje mobilnog tokena koja se može vidjeti ovdje.

U eLEMENT@ internet bankarstvu OTP banke, transakcija aktivacije mobilnog tokena poziva se iz glavnog izbornika - "Mobilne aplikacije". Naziv transakcije je "Mobilni token".

OTP mobilni token

Slika 1: Izgled glavnog zaslona transakcije mobilni token

Ponuđenom opcijom "Aktivacija" pokreće se postupak aktivacije aplikacije mobilni token.

OTP aktivacija mobilnog tokena

Slika 2: Izgled zaslona aktivacije aplikacije mobilni token

Opis unosnih polja 
Nalogodavac Automatizmom je upisano ime i prezime korisnika internet bankarstva
Broj računa i valuta plaćanja naknade Padajući izbornik računa s kojeg će se naplatiti naknada za aktivaciju aplikacije mobilni token
Adresa Adresa korisnika upisuje se automatizmom
E-mail E-mail (nije obavezan podatak)
Broj mobilnog telefona (GSM) Automatizmom se popunjava pozivom iz matičnih podataka. Ukoliko je polje prazno ili je prikazan broj netočan, prije nastavka transakcije potrebno je izvršiti ažuriranje broja mobitela pozivom opcije "Osobni podaci"
Vrsta uređaja / platforme Padajući izbornik odabira platforme smart telefona na koji će se izvršiti instalacija aplikacije OTP mobilni token (Android / iPhone)

Ukoliko je polje "Broj mobilnog telefona (GSM)" potpuno prazno, na zaslonu će se pojaviti poruka o potrebnom ažuriranju broja mobilnog telefona kroz funkciju "Osobni podaci".

Nakon potvrde zahtjeva za aktivaciju aplikacije OTP mobilni token na zaslonu se prikazuje sučelje autorizacije zahtjeva MAC-om. Nakon autorizacije zahtjeva na zaslonu računala se prikazuje korisnički identifikator i inicijalna zaporka. Iste je potrebno unijeti u aplikaciju OTP m-token prilikom aktivacije aplikacije.

Paralelno s prikazivanjem korisničkog identifikatora i inicijalne zaporke SMS porukom dobit ćete link tj. poveznicu za preuzimanje aplikacije sa Google Play marketa ili Apple Store-a. Neovisno o poruci s poveznicom korisnik može preuzeti aplikaciju i prije pokretanja procedure aktivacije aplikacije. Ukoliko ste preuzeli aplikaciju prije pokretanja procedure aktivacije zanemarite dostavljenu SMS poruku.

Slika 3: Primjer zaslona s prikazom korisničkog identifikatora i inicijalne zaporke

Ponovnim ulaskom u glavni zaslon aktivacije aplikacije mobilni token, nakon završenog postupka "Aktivacija", vidljive su nove opcije kako je to navedeno u tablici ispod.

Ponovni dohvat inicijalne zaporke Ukoliko aktivacija aplikacije OTP m-token iz nekog razloga nije uspješno napravljena ova opcija omogućuje ponovni dohvat tj. prikaz korisničkog identifikatora i inicijalne zaporke.
Opoziv postupka aktivacije mobilni token Ukoliko korisnik iz bilo kojeg razloga ne želi ili ne može instalirati aplikaciju mobilni token moguće je izvršiti opoziv postupka aktivacije aplikacije. Opoziv nije moguće napraviti ukoliko je aplikacija aktivirana ili je u međuvremenu pokrenuta procedura opcije "Ponovno instaliranje aplikacije". Transakcija opoziva podrazumijeva autorizaciju transakcije tokenom (Appli 2/MAC).
Ponovno instaliranje aplikacije / deaktiviranje

U slučaju promjene mobilnog telefona ili bilo kojeg drugog razloga koji podrazumijeva potrebu za ponovnim instaliranjem aplikacije mobilni token koristi se opcija "Ponovno instaliranje aplikacije m-token". Postupak pokretanja procedure ponovne instalacija aplikacije mobilnog tokena sličan je prvoj instalaciji.

Pokretanjem postupka ponovne instalacije automatizmom će se deaktivirati prethodno instalirana aplikacija. U momentu kada se na zaslonu internet bankarstva prikažu novi aktivacijki kodovi, prethodno istalirana aplikacija je arhivirana i istu više nije moguće koristiti do unosa novih aktivacijkih kodova.

Napomena: Ponovno instaliranje aplikacije mobilni token NE podrazumijeva ponovnu naplatu naknade. Pokretanjem ovog postupka korisnik će dobiti novi serijski broj tokena i novu inicijalnu zaporku.

 

 

Kontakt centar OTP banke d.d. - telefonska služba pomoći korisnicima Internet i mobilnog bankarstva.

Za građane: od ponedjeljka do petka od 8:00 do 20:30 i subotom od 8:00 do 13:00

Za poslovne korisnike: od ponedjeljka do petka od 8:00 do 17:00

Za prijavu izgubljene kartice, autorizaciju i bankomate radno vrijeme je 24 sata, svim radnim danima, subotom, nedjeljom i državnim praznicima.

Telefon: 0800 21 00 21, 072 21 00 21

E-mail: info@otpbanka.hr / za poslovne korisnike: podrskapravneosobe@otpbanka.hr