OTPetica- Jedinstveni program vjernosti
OTP banka je predstavila najinovativiji program vjernosti na tržištu – OTPeticu, multifunkcionalnu aplikaciju koja korisniku omogućava skupljanje bodova i osvajanje nagrada, uz edukaciju o bankarskim proizvodima i uslugama.
Nakon cjelogodišnje pripreme, prateći razvoj digitalnih trendova, program vjernosti OTPetica predstavljen je kao dio kontinuiranog ulaganja banke u individualizaciju proizvoda i usluga koje nudi svojim klijentima. Aplikacija je za klijente banke besplatna i može joj se jednostavno pristupiti putem njenih online kanala - eLEMENT@ internet bankarstva ili mobilnog bankarstva, a koncipirana je tako da korisnici, ispunjavajući odabrane izazove, skupljaju bodove na računu OTPetice.
Program je inovativan jer korisnicima omogućuje da sami biraju kako će prikupljati bodove: to mogu napraviti korištenjem proizvoda banke, ali i praćenjem edukativnih i informativnih sadržaja o bankarskim proizvodima i uslugama unutar aplikacije. Bodove prikupljene rješavanjem izazova i odgovaranjem na pitanja korisnik može zamijeniti za nagrade partnera OTP banke. Trenutno se na popisu najpoznatijih partnera nalaze dm-drogerie markt, Konzum, eKupi, Vip, Sport&Moda te niz restorana, a popis partnera dodatno će se proširivati.
Ovim projektom je OTP banka napravila korak naprijed prema korisnicima digitalnih kanala, koji će sami određivati sadržaje u koje žele biti uključeni. “Ovakvu vrstu programa vjernosti nema ni jedna banka u Hrvatskoj. Zbog usmjerenosti na elektroničke kanale očekujemo da će program kao zanimljiv i koristan prepoznati mlađa populacija“, rekao je Balázs Békeffy, predsjednik Uprave OTP banke, dodajući kako je ovaj program usklađen s jednim od važnih bančinih ciljeva, podizanjem financijske pismenosti.