Uz paket OTP Knjigovođa većinu proizvoda i usluga za mala poduzeća i obrtnike možete koristiti povoljnijim uvjetima u odnosu na redovnu ponudu, a vođenje kunskog računa za redovno poslovanje je za vas besplatno. Korištenjem usluge eLEMENT@ Internet bankarstvo za mala poduzeća i obrtnike unutar paketa, koristeći svoju smart karticu ili token možete obavljati preglede i plaćanja po svojim i računima svojih klijenata, ovisno o razini ovlasti koje vam vaši klijenti dodijele.
eLEMENT@ Internet bankarstvo OTP banke usluga je koja vam omogućuje potpunu financijsku kontrolu. Uz eLEMENT@ smart karticu, PKI USB stick i token u bilo kojem trenutku i u bilo kojem dijelu svijetaimate potpuni pregled nad svojim financijskim poslovanjem uz povoljne naknade.
Koristeći uslugu „Knjigovodstveni servisi“ poslovanje po računima vaših klijenata može biti još brže i efikasnije. Naime usluga „Knjigovodstveni servisi“ vam uz sve postojeće mogućnosti eLEMENT@-e omogućuje i:
obavljanje platnog prometa za vaše klijente bez potrebe odlaska u Banku.
pregled poslovanja i ispis izvoda za račune vaših klijenata
poslovanje uz povoljnije naknade (u odnosu na ostale kanale obavljanja platnog prometa)
online dodjelu ovlasti vašim zaposlenicima
Ugovaranje i korištenje usluge „Knjigovodstveni servisi“ ne povećava mjesečnu naknadu za korištenje vaše eLEMENT@-e i eLEMENT@-e koju koriste vaši klijenti. Dakle, sve navedene pogodnosti možete koristiti uz jedinstvenu naknadu kao i za poslovanje samo po vašim računima.
Vaše poslovanje možemo efikasno podržati kreditima za obrtna sredstva. Kredit za obrtna sredstva odobrava se za potrebe kao što su tekuća plaćanja, nabavka materijala i sirovina koje se koriste za ulaganja u proizvodnju. Rok povrata kredita je do 1 godine, a dinamika otplate ugovara se s klijentom (mjesečno, tromjesečno, polugodišnje...). Iznos kredita ovisi o kreditnoj sposobnosti klijenta.
Najbolji način za usklađivanje prihoda i rashoda na vašem poslovnom računu. Mogući iznos dozvoljenog minusa ovisi o kreditnoj sposobnosti poslovnog subjekta. Ne morate koristiti cijeli iznos odobrenog minusa već onaj iznos koji vam je potreban. Kamata se plaća samo na iskorišteni dio odobrenog minusa, a ne na ukupni iznos koji vam je odobren. Otplata Minusa po računu poslovnog subjekta vrši se iz tekućeg poslovanja, a najkasnije do ugovorenog roka korištenja.