Savjet korisnicima kartica
- Karticu odmah potpišite na predviđenom mjestu, na poleđini kartice.
- Zapišite brojeve telefona na koje možete prijaviti krađu ili nestanak kartice i zapisane brojeve imajte pri ruci.
- Uz karticu Vam se dodjeljuje PIN - tajni broj koji se koristi kod svih usluga na bankomatima i prodajnim mjestima.
- PIN zapamtite i nikada ga nemojte čuvati zapisanog pored kartice ili na samoj kartici.
- PIN niste dužni reći nikome, pa ni djelatnicima policije ili Banke, a prilikom unosa PIN-a na ATM-u ili POS-u preporuka je zakloniti tipkovnicu.
- Prilikom kupovine, na prodajnom mjestu obavezno provjerite je li učinjeni trošak identičan upisanom iznosu koji će teretiti karticu, a potvrde o obavljenim transakcijama obavezno zadržite jer su one dobar način kontrole troškova.
- Ne odgovarajte na e-mail poruke kojima se od Vas zahtijevaju podaci o karticama i ne popunjavajte obrasce s detaljnim podacima o kartici, broju računa ili stanju na računu, jer Vas nijedna banka ili kartična kuća to neće samoinicijalno pitati. U slučaju primitka takvog e-maila odmah obavijestite OTP banku.
- Savjetujemo da gotovinu i kartice ne držite zajedno, na istome mjestu.
- Također savjetujemo da GSM uređaj i kartice ne držite jedno uz drugo budući da postoji mogućnost brisanja zapisa s magnetne trake na kartici.
- Karticu nikad ne ostavljajte bez nadzora, posebno ne na javnim mjestima. Postupajte s karticom kao s gotovinom.
- Staru karticu kojoj je istekao rok valjanosti prerežite (tako da se prereže i magnetska traka) i zatim fizički uništite.
- Koristite usluge Banke koje omogućuju efikasniju kontrolu korištenja kartice. Uz uslugu OTPdirekt i SMS info lako ćete i u najkraćem roku prepoznati neovlašteno korištenje i na vrijeme poduzeti potrebne mjere.