Kroz ankete i povratne informacije koje nam pružate, dobivamo uvid u ono što vam je zaista bitno. U želji da unaprijedimo vaše iskustvo korištenja naših proizvoda i usluga nastojimo biti:
Na ovoj stranici možete saznati koje smo sve promjene uveli zahvaljujući vašim prijedlozima.
Pogledajte konkretne promjene koje smo uveli zahvaljujući vašim prijedlozima jer vaša povratna informacija oblikuje naše proizvode i uslugu.
Vi ste tražili:
Naši klijenti su kroz ankete izrazili želju za tamnim načinom rada (dark mode) te mogućnost pregleda i ugovaranja trajnih naloga putem mobilne aplikacije. Mnogi su istaknuli važnost ovih značajki za poboljšanje korisničkog iskustva i praktičnosti u svakodnevnom korištenju aplikacije.
Mi smo napravili:
Slušali smo vaše želje i unijeli promjene u našu mobilnu aplikaciju. Uveli smo tamni način rada (dark mode), omogućujući ugodnije korištenje aplikacije u različitim uvjetima osvjetljenja. Također, sada je moguće ugovoriti trajne naloge direktno putem mobilne aplikacije, čime smo vam olakšali upravljanje financijama bez potrebe za posjetom poslovnici.
Vi ste tražili:
Klijenti su nam u anketama ukazali na važnost održavanja bankomata, s posebnim naglaskom na čistoću i poziciju. Jedan od prijedloga bio je da se bankomati čiste barem jednom tjedno i da se postave tako da nisu izloženi izravnom suncu, što ometa vidljivost ekrana.
Mi smo napravili:
Aktivno radimo na ovoj problematici. Uz dosadašnjeg partnera, angažirali smo dodatnu ekipu koja obilazi i čisti bankomate, a neke od njih smo ponovno obojili u tvorničku boju. Zamijenili smo ekrane na mjestima gdje je smetala sunčeva svijetlost i postavili nadstrešnice, gdje vizura naših poslovnica to omogućava.
Vi ste tražili:
Klijenti su nam ukazali na nekoliko ključnih problema u korištenju naših poslovnica i uređaja. Zabilježili ste da listići iz aparata za redne brojeve padaju na tlo, umjesto da ostanu u aparatu, što otežava njihovo uzimanje. Također, prijavili ste neispravnost aparata za listiće čekanja te ste sugerirali bolju poziciju automata za brojeve, kako bi bio vidljiviji i lakši za korištenje pri ulasku u poslovnicu.
Mi smo napravili:
Kvar aparata za redne brojeve prijavljen je vanjskom dobavljaču i brzo je popravljen. Također, istražujemo mogućnost i razmatramo premještanje pozivača i TV ekrana gdje god je moguće, kako bi se klijentima olakšala navigacija u poslovnici.
Ispunite našu najnoviju anketu i pomozite nam da budemo još bolji!
Vaše ideje i povratne informacije pomažu nam oblikovati banku prema vašim potrebama.